Menu Zamknij

I miejsce dla kampanii EKOMAŁOPOLSKI dla Klimatu w konkursie Lider Komunikacji i Promocji

dyplom gratulacyjny

Małopolska zabawa edukacyjna w mediach społecznościowych „Tydzień dla klimatu” otrzymała I MIEJSCE w konkursie „Samorządowy Lider komunikacji i promocji” w kategorii „ekologia”. Konkurs jest organizowany przez „Dziennik – Gazetę Prawną” i miasto Gdynia pod patronatem honorowym Ministerstwa Infrastruktury oraz Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Promuje najciekawsze kampanie marketingowe, przygotowane w polskich jednostkach samorządowych różnych szczebli.

Kampania społeczna https://www.klimat.ekomalopolska.pl/aktualnosci/zaczynamy-wiosenna-edycje-malopolskiego-wyzwania-tydzien-dla-klimatu/ jest inspirowana zabawami typu „czelendż”. Pierwszą odsłonę oglądaliście na naszym Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz LinkedIn na początku bieżącego roku, w czasie podejmowania postanowień noworocznych. W 7 postach – na każdy dzień tygodnia – proponowaliśmy proste nawyki, które każdy z nas może podejmować w codziennym życiu aby powstrzymać zmiany klimatu. To m.in. oszczędzanie energii, ograniczenie korzystania z samochodów czy świadome zakupy. Pomysł się spodobał – tylko na naszym FB i Instagramie posty wyświetliło 30 000 odbiorców. Miały też dziesiątki udostępnień, dzięki czemu dotarły do wielu osób, niekoniecznie zainteresowanych na co dzień tematyką ekologii i klimatu.

Dlatego po tygodniu zimowym nastąpiła edycja wiosenna, a już od 20 czerwca zapraszamy do podjęcia letniego wyzwania dla klimatu. Pomysłów nam nie brakuje!

Zadanie realizowane w ramach działania C5 projektu LIFE EKOMALOPOLSKA „Wdrażanie  Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego” (LIFE-IP EKOMALOPOLSKA / LIFE19 IPC/PL/000005) dofinansowanego ze środków programu LIFE Unii Europejskiej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Podobne wpisy